reklama

Banky menia stratégiu. Pomáhajú k prehĺbeniu krízy?

Vošiel som do pobočky jednej z bánk. Miesta, kde ešte minulý rok sedeli poradcovia a uzatvárali zmluvy ako na bežiacom páse boli prázdne. Okienka s hotovostnými operáciami tiež zívali prázdnotou. Takto vyzerala jedna z pobočiek v čase televíznych správ v bratislavskom nákupnom centre.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Podišiel som teda bez čakania k okienku, aby som vybavil svoju hotovostnú operáciu. Po dôkladnom skontrolovaní všetkých mojich údajov z OP (občiansky preukaz), aspoň tak sa zamestnanci tvária (pritom si vás ešte na začiatku celého preklepnú, aké máte v banke účty, ké poplatky platíte, aký typ účov využívate...), žačala pracovníčka spracovávať moju požiadavku.

"Všetko ostatné už prebehlo v rýchlom slede a bez zbytočného zdržovania. Keď som si však už ukladal peniaze do peňaženky a bol na odchode, môj OP stále lišiacky ležal za priehradkou na tej druhej strane. Po jeho vypýtaní mi miesto jeho podania pracovníčka oznámila skvelú správu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

„Viete, že minulý mesiac ste neplatili žiadne poplatky na bežnom účte“? (vyberal som z vkladnej knižky, viď. vyššie) Hmm...zamyslel som sa.

„Skvelá správa, ďakujem.“ Takže tento zvýhodnený balík môžeme predĺžiť, nečakala na moju odpoveď.

„Ozaj, počuli ste o našich výhodných terminovaných účtoch?“ A už položila predo mňa nachystaný letáčik, ktorý držala asi 5 minút na kolenách. „Ročná viazanosť s úrokom 3%, dvojročná s úrokom 6%“.

„Ďakujem, ale momentálne nemám o tento produkt záujem“. Rozlúčil som sa, a s OP v ruke som odišiel.

Banky sa menia. Na jednej strane sa hovorí, ako je potrebné podporiť domácu spotrebu, na strane druhej banky menia svoju politiku a miesto požičiavania peňazí, začali ponúkať sporenie. Na jednej strane logický krok, prispôsobujú sa momentálnej situácii na trhu, na druhej strane, vraciame sa oäť pred rok 1997, keď bola poskytnutá prvá hypotéka?

Michal Vrba

Michal Vrba

Bloger 
  • Počet článkov:  54
  •  | 
  • Páči sa:  0x

milujem Bratislavu napriek jej nerestiam a som hrdým Slovákom Zoznam autorových rubrík:  PolitikaŠportAutáDovolenkaŠachOstatnéMarketingStaré, ale dobréFotkyNázor...ani sem nechoď

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu