reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Michal Vrba

Michal Vrba

Bloger 
  • Počet článkov:  54
  •  | 
  • Páči sa:  0x

milujem Bratislavu napriek jej nerestiam a som hrdým Slovákom Zoznam autorových rubrík:  PolitikaŠportAutáDovolenkaŠachOstatnéMarketingStaré, ale dobréFotkyNázor...ani sem nechoď

reklama

Názor

Banky menia stratégiu. Pomáhajú k prehĺbeniu krízy?

Michal Vrba

Banky menia stratégiu. Pomáhajú k prehĺbeniu krízy?

Vošiel som do pobočky jednej z bánk. Miesta, kde ešte minulý rok sedeli poradcovia a uzatvárali zmluvy ako na bežiacom páse boli prázdne. Okienka s hotovostnými operáciami tiež zívali prázdnotou. Takto vyzerala jedna z pobočiek v čase televíznych správ v bratislavskom nákupnom centre.

  • 9. mar 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Cestný zákon nás nazachráni.

Michal Vrba

Cestný zákon nás nazachráni.

Zákony robia ľudia. Tí istý, ktorí potom jazdia po cestách a spôsobujú dopravné nehody.

  • 28. okt 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 575x
  • 2
Čo chceš? Neviem.

Michal Vrba

Čo chceš? Neviem.

Presne týmto dialógom začínal nákup jedného páru v obchodnom centre. Konzum prerástol našu spoločnosť viac, ako si dokážeme priznať.

  • 27. okt 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 8
Playboy, alebo muži sú večné deti

Michal Vrba

Playboy, alebo muži sú večné deti

Práve sa mi dostalo do rúk októbrové číslo Playboya. Prelistoval som ho, pričom na predposlednej strane ma zaujal článok „Všetci chlapci z našej triedy“, ktorý je uverejnený v kategórii SEX TALK.

  • 10. okt 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 438x
  • 4
reklama
SkryťZatvoriť reklamu